FCB
اخبار بارسا خبرگزاری تالار گفتمان آبی و اناری مقالات سایت گالری عکس فروشگاه نقشه سایت جستجو تماس با ما
دوست عزیز، به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!
امروز: چهارشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۴
آخرین بازی
یوونتوس
بارسلونا
1
3
راکیتیچ، سوارز، نیمار
فینال لیگ قهرمانان
تبلیغات
بازی بعدی
LA گلکسی
بارسلونا
دور ۱ جام قهرمانان | رز باول
چهارشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۰۶:۳۰
ورود
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار
کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟
ثبت نام کنید!
منوی اصلی
راهنمایی
حاضرین در سایت
۱۷ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷

ادامه...
حمایت مالی از سایت
شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوستلالیگا
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱:۵۸) (۴,۹۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
لالیگا منبع: سایت گل
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی، بازی اول خود را در شروع فصل، در هفته آخر آگوست آغاز خواهد كرد و امیدوار است كه بتواند این بار هم جام را در پایان می به خانه ببرد.

دوره قبلی مسابقات مدت كوتاهی قبل به پایان رسیده و اكنون طرح و برنامه های تیمها برای 2008-2009 آماده شده است و در كنار رئال مادرید، تیمهای بارسلونا، ویارئال و اتلتیكو مادرید برای بدست آوردن «لوس مونگوس» در تلاش اند.


بعد از یك پیش فصل نا آرام به دنبال یورو 2008، لیگ دسته اول و دسته دوم در هفته پایانی و در 30 و 31 ام آگوست و بعد از دو هفته استراحت برای مقدماتی جام جهانی 2010 شروع خواهند شد. كریسمس و سال نو برای تیمها استراحتی كمی طولانی تر را بهمراه خواهد داشت. به این ترتیب كه بازی آخر سال جاری، در 21 دسامبر و بازی ابتدایی سال نو در 4 ژانویه، به ترتیب تمام و شروع خواهند شد.

بدلیل عدم وجود مسابقات بزرگ در تابستان آینده، لیگ دسته یك در 30 و 31 می به اتمام می رسند و لیگ دسته دو در حدود سه هفته بعد یعنی در 21 جوئن به پایان خواهند رسید.

در حقیقت مسئله عجیب اینجاست كه فینال «كوپا دل ری» روی كاغذ در روز شنبه 20 ام ژوئن باید بین دو تیم برتر برگزار شود، یا در ژوئن 27 بین دو تیم دسته دومی راه یافته. این مسئله به آن معنی است كه تیم های دسته اولی راه یافته باید بعد از بازی پایانی خود به مدت سه هفته بیشتر تمرین كنند. جدول بازیهای دو لیگ دسته برتر فوتبال اسپانیا در اواخر این ماه منتشر خواهد شد.
ارزش: ۴.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر


صفحه مناسب چاپ ارسال برای دوستان


سایر خبر‌ها
رافینیا؛ بازیکن فراموش شده ای که آینده از آنِ اوست
سه‌شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (۱۷:۰۱)
اینیستا: «آردا بازیکن با استعدادی است»
سه‌شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۴)
آراد توران؛ قدرتمند، باهوش و منحصر به فرد!
سه‌شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (۲:۱۰)
سه نماینده بارسا در تیم منتخب کوپا آمریکا 2015
سه‌شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (۱:۲۸)
توافقات نهایی با اتلتیکو برای انتقال آردا توران به بارسا
سه‌شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (۰:۳۲)
چرا خرید جذاب پوگبا به طرز خطرناکی غیر ضروری است؟
دوشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۰۷)
عکس روز: بدون شرح!
یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۵۲)
پیام جرارد پیکه به لئو مسی، پس از شکست در فینال کوپا آمریکا!
یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۶)
این حقت نبود ...
یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ (۱۰:۰۴)
کاپیتان براوو، قهرمان کوپا آمریکا 2015
یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ (۵:۱۲)
دومین مدال بدون جام، برای بهترین بازیکن تاریخ
یکشنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۴ (۳:۲۸)
یک قدم تا افتخار
شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۲)
مارتین مونتویا به صورت قرضی به اینترمیلان پیوست
شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ (۰:۱۰)
گذشت 10 سال از قهرمانی مسی و آرژانتین در جام جهانی زیر 20 سال
جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۵۹)
مسی، ماسکرانو و براوو چگونه به فینال رسیدند؟
جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۲)
پاستوره: «هدف من کمک به مسی در زمین بازی است»
جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۵:۰۸)
لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصل
جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ (۷:۵۹)
آخرین شایعات پیرامون هافبک اتلتیکو مادرید!
پنج‌شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ (۱۷:۱۴)
دلوفئو: «اورتون تیمی است که در آن خوشحالم»!
پنج‌شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۰)
مسی بهترین بازیکن خرداد ماه از نظر کاربران
پنج‌شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۰)
یک جولای شلوغ برای بارسا
پنج‌شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵)
با پیوستن آردا توران به بارسا موافقید؟!
پنج‌شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۴ (۸:۰۰)
مسی: «عدم موفقیت در گلزنی مرا نگران نمی کند»
چهارشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۲)
مسی آرژانتین را به فینال برد [ آرژانتین 6-1 پاراگوئه ]
چهارشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴)
جادوگری در بازیهای بزرگ؛ آیا رونالدو با مسی قابل قیاس است؟
سه‌شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۴ (۲:۰۰)
شکوه وداع با یک اسطوره!
دوشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۵۸)
چهار نکته ای که نیمار باید آن ها را برای فصل بعد بهبود ببخشد
دوشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۴)
آگوئرو: «گلزنی های مسی نیز آغاز خواهد شد»
دوشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۴ (۸:۰۰)
ادعای عجیب موندو: پیشنهاد 190 ملیونی پاریس سن ژرمن برای نیمار!
دوشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۴ (۰:۰۲)
آلبا: «می خواهم در بارسا بازنشسته شوم»
یکشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸)


مشاهده قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت
قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت

مدیران کاملا محق خواهند بود هر گونه نظر در بخش اخبار، که شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشد را بدون ارائه هیچ گونه توضیحی حذف نمایند:

1) هرگونه نظری که به خبر منتشر شده، مربوط نباشد!

2) ارسال نظرات مکرر و پشت سر هم. تمامی مطالب باید در یک نظر گفته شود. ارسال چند نظر تنها در شرایطی مجاز است که پشت سر هم نبوده، و حاوی مطالب جداگانه و مرتبط با خبر مربوطه باشد.

3) نظری که در آن توهین به بارسا و هرکس و هر چیز که به آن مربوط است، از جمله بازیکنان، مربیان، مسئولین باشگاه، هواداران و ... وجود داشته باشد، چه به صورت مستقیم، چه غیر مستقیم و با کنایه. انتقاد با لحن زشت و زننده هم توهین محسوب می‌شود.

4) ادعایی که مستدل و با ذکر مدرک نباشد و یا با عبارت «به نظر من» آغاز نشده باشد.

به عنوان مثال:

- فلان بازیکن در فلان فصل، n گل به ثمر رساند! (یک ادعای قابل استدلال و معتبر)
- به نظر من، فلان بازیکن، بهترین بازیکن بارساست! (یک نظر شخصی)

5) نظر دادن در هر موضوعی که فرد نظر دهنده حق اظهار نظر در آن موضوع را ندارد!

تذکر) در صورتی که کسی از قوانین تخطی نماید، مدیران به موقع به این موضوع رسیدگی خواهند کرد و هیچ کاربری حق مداخله و جر و بحث و صحبت با فرد خاطی را نخواهد داشت. در صورت بروز چنین موردی، فرد مداخله گر نیز خاطی قلمداد خواهد شد.

6) هر گونه بحث، از هر نوع! چه دوستانه، چه منطقی، چه جر و بحث... هرگونه مطلبی که به صورت صحبت بین دو یا چند نفر باشد، در بخش نظرات اخبار ممنوع است (محل چنین بحث هایی تالار گفتمان است). هرکس تنها موظف است نظر خود را ارسال کرده، و از اظهار نظر در مورد نظرات دیگران اجتناب نماید.

7) هر گونه نظری که منجر به آزردگی هواداران بارسا، و یا ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا جنجال و دعوا بین آنها شود.

8) ارسال خبر در بخش نظرات، چه به صورت متن و چه به صورت لینک! برای ارسال اخبار کوتاه، کاربران باید به تاپیک های مربوطه در تالارهای گفتمان مراجعه نمایند.

9) نظراتی که با زبان و حروف فارسی نوشته نشده باشند.

10) نظری که تنها حاوی شکلک (Smily) و فاقد متن باشد و همچنین نظراتی که در آن از تعداد زیادی شکلک استفاده شده باشد، به نحوی که موجب تغییر ابعاد صفحه خبر شود.

11) نظراتی که به صورت تکراری، در صفحات چند خبر مختلف و یا تالار گفتمان نوشته شده باشند.

12) نظراتی که در آنها از تکرار حروف در کلمات به گونه ای استفاده شده باشد که نظم و ابعاد صفحه را به هم بریزد.

به عنوان مثال: «زنده باد بارسسسسسسسسسسسسا...» و امثال آن

13) نظراتی که متن آنها با حروفی با اندازه بزرگ نوشته شده باشد. هیچ ارسالی با اندازه حروفی بیش از مقدار استاندارد، قابل قبول نیست!



برای طرح سوالات خود می توانید به تاپیک سوالات کاربران در بخش تالار گفتمان مراجعه کنید. همچنین برای طرح پیشنهادات و انتقادات از مسئولین اخبار می توانید از طریق تاپیک پیشنهادات و انتقادات اقدام نمایید.


بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:         


نظرات کاربران
ashkan007
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
از: Shiraz
پیام: ۲۲۱۵
من که برای دیدن ترکیب اصلی و سیستم جدیدش دارم لحظه شماری می کنم . . .
به امید قهرمانی
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۵:۰۸)
 
w@nted
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۹
از: تهران
پیام: ۱۷۸
ایشالله این دفعه جام ماله ماست!

رونی هم که نرفت. پس همه هستن

چیزی کم نداریم!!!
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۱:۲۷)
 
belfiiii_lilibitttt
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۱۰
پیام: ۱۷۷
چلسی می خواد دروگبا رو با مقداری پول با دکو رونی عوض کنه
من فکر نمی کنم سران باشگاه قبول کنند در ضمن ویا گفته من لیورپول می رم
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۴:۱۸)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۳/۲۸
از: تهران
پیام: ۷۴
ویا میاد بارسا ، مطمئن باشید !
به امید قهرمانی توی 3 تا جام !
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۵:۰۴)
 
پرچم-دار
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۵
از: کابل .. همون در قرمزه
پیام: ۱۵۷۰
از اونجا که با تورس خیلی خیلی رفیقه شاید بره لیورپول که انشاالله نمیره و میاد بارسا
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۵:۱۵)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۵/۵
از: تبریز
پیام: ۳۰۱۶
هنوز فصل نقل و انتقالات گرم نشده که معلوم شه رونی موندنیه یا رفتنی!
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۷:۳۲)
 
Kingslayer
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۱۰
پیام: ۷۳۹۴
فکر کنم قبلا هم گفتم، من برای شروع فصل حدید بیشتر استرس دارم تا اشتیاق!
فقط امیدوارم همه چیز خوب پیش بره، چون واقعا از این روند اتفاق های بد خسته شدم...
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۸:۰۷)
 
iran barca
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۲
از: تهران
پیام: ۱۷۸
انشا الله این فصل فصل خوبی باشه برای بارسا
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۹:۴۸)
 
vahidnik
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۹/۲۷
از: تهران
پیام: ۱۲۹۵
به امید قهرمانی در لالیگا...

Catalonia is not Spain
شنبه، ۱ تیر ۱۳۸۷ (۹:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست
عضویت از: ۱۳۸۶/۱/۳۰
از: مازندران - چالوس
پیام: ۵۷۱۳
دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۴۵)
 
harry1
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۰/۸
از: دل هوادارای بارسا
پیام: ۱۹۴۲
درود بر بارسای شکست ناپذیر.
درود بر محد فوتبال.
پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۰:۳۱)
 
behnoush1360
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست
عضویت از: ۱۳۹۱/۴/۲۹
از: ایران - گیلان - رشت
پیام: ۱۸۷۰
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی