FCB
اخبار بارسا خبرگزاری تالار گفتمان آبی و اناری مقالات سایت گالری عکس فروشگاه نقشه سایت جستجو تماس با ما
دوست عزیز، به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!
امروز: شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴
آخرین بازی
اتلتیکو
بارسلونا
0
1
مسی
هفته ۳۷ لالیگا
تبلیغات
بازی بعدی
بارسلونا
دپورتیوو
هفته ۳۸ لالیگا | نیوکمپ
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰
انتخاب بازیکن برتر ماه
ورود
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار
کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟
ثبت نام کنید!
منوی اصلی
راهنمایی
حاضرین در سایت
۲۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۲۱

Sajad.Asadi, ادامه...
حمایت مالی از سایت
شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوستلالیگا
فرستنده امير ايمان صدر در تاريخ یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱:۵۸) (۴,۸۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
لالیگا منبع: سایت گل
مترجم: امیر ایمان صدر / FCBarcelona.ir


رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی، بازی اول خود را در شروع فصل، در هفته آخر آگوست آغاز خواهد كرد و امیدوار است كه بتواند این بار هم جام را در پایان می به خانه ببرد.

دوره قبلی مسابقات مدت كوتاهی قبل به پایان رسیده و اكنون طرح و برنامه های تیمها برای 2008-2009 آماده شده است و در كنار رئال مادرید، تیمهای بارسلونا، ویارئال و اتلتیكو مادرید برای بدست آوردن «لوس مونگوس» در تلاش اند.


بعد از یك پیش فصل نا آرام به دنبال یورو 2008، لیگ دسته اول و دسته دوم در هفته پایانی و در 30 و 31 ام آگوست و بعد از دو هفته استراحت برای مقدماتی جام جهانی 2010 شروع خواهند شد. كریسمس و سال نو برای تیمها استراحتی كمی طولانی تر را بهمراه خواهد داشت. به این ترتیب كه بازی آخر سال جاری، در 21 دسامبر و بازی ابتدایی سال نو در 4 ژانویه، به ترتیب تمام و شروع خواهند شد.

بدلیل عدم وجود مسابقات بزرگ در تابستان آینده، لیگ دسته یك در 30 و 31 می به اتمام می رسند و لیگ دسته دو در حدود سه هفته بعد یعنی در 21 جوئن به پایان خواهند رسید.

در حقیقت مسئله عجیب اینجاست كه فینال «كوپا دل ری» روی كاغذ در روز شنبه 20 ام ژوئن باید بین دو تیم برتر برگزار شود، یا در ژوئن 27 بین دو تیم دسته دومی راه یافته. این مسئله به آن معنی است كه تیم های دسته اولی راه یافته باید بعد از بازی پایانی خود به مدت سه هفته بیشتر تمرین كنند. جدول بازیهای دو لیگ دسته برتر فوتبال اسپانیا در اواخر این ماه منتشر خواهد شد.
ارزش: ۴.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر


صفحه مناسب چاپ ارسال برای دوستان


سایر خبر‌ها
17 فریم از 17 فصل حضور ژاوی در بارسلونا
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۱۵)
انریکه: «فردا ژاوی از ابتدا به میدان می رود»
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۳۴)
آخرین جلسه تمرینی لالیگا 2014/15
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۱۰)
جادوگر آبی و اناری یا فاتح کالدرون
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷)
آلوز، در آستانه جدایی از بارسلونا!
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸)
سکانس پایانی یک رویا
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۰۱)
ژاوی هرناندز: مهندس بارسلونا عصر جدید
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰)
انتخاب بهترین بازیکن ماه اردیبهشت 1394
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰)
رسمی: ژاوی در تابستان پیش رو بارسلونا را ترک خواهد کرد
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۱۶)
بررسی بازی رقیب: یوونتوس قهرمان کوپا ایتالیا شد
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۱۸)
اینفوگرافیک: بارسا، موفق ترین تیم دهه اخیر اروپا
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۹:۰۰)
کلودیو براوو در آستانه کسب جایزه زامورا
پنج‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۰:۰۰)
طوفان کامل: بررسی افول و صعود بارسلونا و یوونتوس
چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۴۰)
اینیستا: «این تیم پیشرفت زیادی کرده است»
چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰)
هشتمین قهرمانی اسطوره در لالیگا!
چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۰۰)
بارسا در فینال برلین پیراهن اصلی خود را خواهد پوشید
سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۴۰)
آمار بازیکنان بارسلونا در فصل 15-2014 لالیگا
سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۲۸)
عکس روز: قهرمانان!
سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۹)
ژاوی پیشنهاد قرار داد دو ساله باشگاه را رد کرد!
سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۱۲)
10 لحظه کلیدی از لالیگا 2014/15
سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۵۱)
بازگشت باشکوه انریکه به بارسلونا
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۳۰)
فتح لالیگا در کالدرون به روایت اعداد و ارقام
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰)
تمرکز مطبوعات جهان بر روی قهرمانی بارسلونا در لالیگا
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۲۲)
مردان انریکه قهرمانی لالیگا را جشن گرفتند!
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۴)
عکس روز: فریادی از جنس قهرمانی
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۵۰)
5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶)
تمجید فدراسیون فوتبال اسپانیا از کاتالانها: قهرمانی مبارک!
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱)
تیتر روزنامه های الموندو و اسپورت
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰)
مروری بر قهرمانی لالیگا در 5 فریم!
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۰)
پادشاهان اسپانیا!
دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۸:۰۰)


مشاهده قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت
قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت

مدیران کاملا محق خواهند بود هر گونه نظر در بخش اخبار، که شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشد را بدون ارائه هیچ گونه توضیحی حذف نمایند:

1) هرگونه نظری که به خبر منتشر شده، مربوط نباشد!

2) ارسال نظرات مکرر و پشت سر هم. تمامی مطالب باید در یک نظر گفته شود. ارسال چند نظر تنها در شرایطی مجاز است که پشت سر هم نبوده، و حاوی مطالب جداگانه و مرتبط با خبر مربوطه باشد.

3) نظری که در آن توهین به بارسا و هرکس و هر چیز که به آن مربوط است، از جمله بازیکنان، مربیان، مسئولین باشگاه، هواداران و ... وجود داشته باشد، چه به صورت مستقیم، چه غیر مستقیم و با کنایه. انتقاد با لحن زشت و زننده هم توهین محسوب می‌شود.

4) ادعایی که مستدل و با ذکر مدرک نباشد و یا با عبارت «به نظر من» آغاز نشده باشد.

به عنوان مثال:

- فلان بازیکن در فلان فصل، n گل به ثمر رساند! (یک ادعای قابل استدلال و معتبر)
- به نظر من، فلان بازیکن، بهترین بازیکن بارساست! (یک نظر شخصی)

5) نظر دادن در هر موضوعی که فرد نظر دهنده حق اظهار نظر در آن موضوع را ندارد!

تذکر) در صورتی که کسی از قوانین تخطی نماید، مدیران به موقع به این موضوع رسیدگی خواهند کرد و هیچ کاربری حق مداخله و جر و بحث و صحبت با فرد خاطی را نخواهد داشت. در صورت بروز چنین موردی، فرد مداخله گر نیز خاطی قلمداد خواهد شد.

6) هر گونه بحث، از هر نوع! چه دوستانه، چه منطقی، چه جر و بحث... هرگونه مطلبی که به صورت صحبت بین دو یا چند نفر باشد، در بخش نظرات اخبار ممنوع است (محل چنین بحث هایی تالار گفتمان است). هرکس تنها موظف است نظر خود را ارسال کرده، و از اظهار نظر در مورد نظرات دیگران اجتناب نماید.

7) هر گونه نظری که منجر به آزردگی هواداران بارسا، و یا ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا جنجال و دعوا بین آنها شود.

8) ارسال خبر در بخش نظرات، چه به صورت متن و چه به صورت لینک! برای ارسال اخبار کوتاه، کاربران باید به تاپیک های مربوطه در تالارهای گفتمان مراجعه نمایند.

9) نظراتی که با زبان و حروف فارسی نوشته نشده باشند.

10) نظری که تنها حاوی شکلک (Smily) و فاقد متن باشد و همچنین نظراتی که در آن از تعداد زیادی شکلک استفاده شده باشد، به نحوی که موجب تغییر ابعاد صفحه خبر شود.

11) نظراتی که به صورت تکراری، در صفحات چند خبر مختلف و یا تالار گفتمان نوشته شده باشند.

12) نظراتی که در آنها از تکرار حروف در کلمات به گونه ای استفاده شده باشد که نظم و ابعاد صفحه را به هم بریزد.

به عنوان مثال: «زنده باد بارسسسسسسسسسسسسا...» و امثال آن

13) نظراتی که متن آنها با حروفی با اندازه بزرگ نوشته شده باشد. هیچ ارسالی با اندازه حروفی بیش از مقدار استاندارد، قابل قبول نیست!



برای طرح سوالات خود می توانید به تاپیک سوالات کاربران در بخش تالار گفتمان مراجعه کنید. همچنین برای طرح پیشنهادات و انتقادات از مسئولین اخبار می توانید از طریق تاپیک پیشنهادات و انتقادات اقدام نمایید.


بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:         


نظرات کاربران
ashkan007
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
از: Shiraz
پیام: ۲۲۱۵
من که برای دیدن ترکیب اصلی و سیستم جدیدش دارم لحظه شماری می کنم . . .
به امید قهرمانی
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۵:۰۸)
 
w@nted
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۹
از: تهران
پیام: ۱۷۸
ایشالله این دفعه جام ماله ماست!

رونی هم که نرفت. پس همه هستن

چیزی کم نداریم!!!
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۱:۲۷)
 
belfiiii_lilibitttt
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۱۰
پیام: ۱۷۷
چلسی می خواد دروگبا رو با مقداری پول با دکو رونی عوض کنه
من فکر نمی کنم سران باشگاه قبول کنند در ضمن ویا گفته من لیورپول می رم
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۴:۱۸)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۳/۲۸
از: تهران
پیام: ۷۴
ویا میاد بارسا ، مطمئن باشید !
به امید قهرمانی توی 3 تا جام !
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۵:۰۴)
 
پرچم-دار
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۵
از: کابل .. همون در قرمزه
پیام: ۱۵۶۹
از اونجا که با تورس خیلی خیلی رفیقه شاید بره لیورپول که انشاالله نمیره و میاد بارسا
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۵:۱۵)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۵/۵
از: تبریز
پیام: ۳۰۱۶
هنوز فصل نقل و انتقالات گرم نشده که معلوم شه رونی موندنیه یا رفتنی!
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۷:۳۲)
 
Kingslayer
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۱۰
پیام: ۷۳۹۷
فکر کنم قبلا هم گفتم، من برای شروع فصل حدید بیشتر استرس دارم تا اشتیاق!
فقط امیدوارم همه چیز خوب پیش بره، چون واقعا از این روند اتفاق های بد خسته شدم...
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۸:۰۷)
 
iran barca
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۲
از: تهران
پیام: ۱۷۸
انشا الله این فصل فصل خوبی باشه برای بارسا
یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ (۱۹:۴۸)
 
vahidnik
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگو...
عضویت از: ۱۳۸۶/۹/۲۷
از: تهران
پیام: ۱۲۹۵
به امید قهرمانی در لالیگا...

Catalonia is not Spain
شنبه، ۱ تیر ۱۳۸۷ (۹:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست
عضویت از: ۱۳۸۶/۱/۳۰
از: مازندران - چالوس
پیام: ۵۷۰۶
دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۴۵)
 
harry1
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۰/۸
از: دل هوادارای بارسا
پیام: ۱۹۴۲
درود بر بارسای شکست ناپذیر.
درود بر محد فوتبال.
پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۰:۳۱)
 
behnoush1360
پاسخ به: شروع ليگ اسپانيا در اواخر آگوست
عضویت از: ۱۳۹۱/۴/۲۹
از: ایران - گیلان - رشت
پیام: ۱۸۶۹
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی