FCB
اخبار بارسا خبرگزاری تالار گفتمان آبی و اناری مقالات سایت گالری عکس فروشگاه نقشه سایت جستجو تماس با ما
دوست عزیز، به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!
امروز: پنج‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۴
آخرین بازی
بارسلونا
دپورتیوو
2
2
مسی (۲)
هفته ۳۸ لالیگا
تبلیغات
بازی بعدی
بیلبائو
بارسلونا
فینال جام حذفی | نیوکمپ
یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۰
انتخاب بازیکن برتر ماه
ورود
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار
کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟
ثبت نام کنید!
منوی اصلی
راهنمایی
حاضرین در سایت
۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۳
مهمان: ۳۲

mahsa.barca, shakib10, امانی, ادامه...
حمایت مالی از سایت
اختصاصی: بارسلونا با معامله هلب موافقت كرد.نقل و انتقالات
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۱۹:۰۰) (۴,۲۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
نقل و انتقالات منبع: سایت گل
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


گل دات كام می تواند به طور اختصاصی فاش كند که بارسلونا برای به خدمت گرفتن الكساندر هلب از آرسنال به توافق رسیده است و اعلامیه رسمی در دو روز آینده منتشر خواهد كرد.

این بازیكن بلاروسی پس از اینكه با موارد شخصی به توافق رسید، منتظر به توافق رسیدن دو باشگاه بر سر این معامله است و اكنون برای شرکت در تست پزشکی و امضای قرارداد، به پایتخت كاتالان سفر خواهد کرد.


خوان لاپورتا، در اوایل هفته رای بی اعتمادی را با موفقیت پشت سر گذاشت و این موضوع به هیئت مدیره او اجازه ادامه كار مانند همیشه را داد و هلب اولین كار انجام شده از زمان رای هواداران را نشان می دهد. آرسنال متوجه شد كه نمی تواند بازیساز سابق اشتوتگارت را نگه دارد و پیش از اینكه او باشگاه را این تابستان ترك كند، موضوع تنها زمان بود.

این بازیكن 27 ساله، پنجمین خرید تابستانی بارسا و دومین خرید آنها در خط هافبك، پس از آمدن سیدو كیتا از سویا در ماه گذشته است. هلب اولین بازیكن بلاروسی است كه برای غول های كاتالان بازی خواهد كرد و اولین بازی اش برای باشگاه را در اردویشان در اسكاتلند برابر هیبرنیان در روز 24 جولای انجام خواهد داد.

با رونالدینیو كه آماده ترك نیوكمپ است, بارسلونا قصد تقویت جناح چپ تیم را داشت و آخرین خرید، اكنون هیچ شانسی را برای پیوستن آندری آرشاوین به باشگاه در سال جاری باقی نمی گذارد.

پس از تنها یك فصل، هلب دوباره به هم بازی سابق آرسنالش، تیری آنری می پیوندد و باید دید می توانند درك بهتری نسبت به كارشان در توپچی ها در زمین داشته باشند یا خیر.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر


صفحه مناسب چاپ ارسال برای دوستان


سایر خبر‌ها
نا گفته هایی از کنفرانس مطبوعاتی آلوز؛ آیا او در نیوکمپ می ماند؟
چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۵۲)
2 قهرمانی از 2 فینال جام حذفی لوئیز انریکه، به عنوان بازیکن بارسا!
چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۵۴)
مسی آماده گلزنی دوباره به بیلبائو
چهارشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۷)
آنالیز فنی: درخشش های تعیین کننده بارسا، در بازی های خارج از خانه!
سه‌شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۷)
سوال روز: کدام پدر و فرزند دوست داشتنی تر اند؟
سه‌شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۶)
انعکاس خداحافظی ژاوی در مطبوعات جهان
سه‌شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۰۶)
گزارش تصویری تمرین امروز
دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۵۸)
آلوس: «باشگاه آنگونه که من شایسته بودم برایم ارزش قائل نشد»
دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱)
مسی، سوارز و نیمار در جمع برترین مهاجمان اروپا
دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰)
بررسی عملکرد ورمائلن در اولین بازی برای بارسا
دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۴)
عکس روز: اشک هایی به عظمت یک تاریخ درخشان
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۱۸)
جایزه زامورا در دستان کلودیو براوو
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۱۲)
نوآوری و تکنولوژی در طراحی پیراهن فصل بعد بارسا!
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۵)
رسمی: پیراهن فصل 2015/16 باشگاه بارسلونا!
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۹)
گزارش تصویری: خداحافظی نیوکمپ با کاپیتان دوست داشتنی
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰)
گزارش تصویری جشن قهرمانی!
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۶)
انریکه: «ژاوی تکرار نشدنی است»
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱:۴۹)
ژاوی: «در کنار شما هواداران، من خوشبخت ترین انسان دنیا هستم»
یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۵۱)
خداحافظی نیوکمپ با اسطوره فراموش نشدنی! [ بارسا 2-2 دیپورتیوو ]
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۵۶)
ترکیب بارسا برای مصاف با دپورتیوو
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۲۶)
هر آنچه لازم است درباره بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا بدانید
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۰۰)
نیوکمپ آماده وداع باشکوه با کاپیتان
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰)
لیست 18 نفره آبی و اناری ها برای آخرین بازی لالیگا 2015!
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰)
جامی که برای هشتمین بار بر دستان ژاوی بوسه خواهد زد
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰)
عکس روز: اولین قهرمانی برای 12 بازیکن بارسلونا!
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۰)
پیراهن احتمالی فصل 2015/16 آبی و اناری ها
شنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰)
17 فریم از 17 فصل حضور ژاوی در بارسلونا
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۱۵)
انریکه: «فردا ژاوی از ابتدا به میدان می رود»
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۳۴)
آخرین جلسه تمرینی لالیگا 2014/15
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۱۰)
جادوگر آبی و اناری یا فاتح کالدرون
جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷)


مشاهده قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت
قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت

مدیران کاملا محق خواهند بود هر گونه نظر در بخش اخبار، که شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشد را بدون ارائه هیچ گونه توضیحی حذف نمایند:

1) هرگونه نظری که به خبر منتشر شده، مربوط نباشد!

2) ارسال نظرات مکرر و پشت سر هم. تمامی مطالب باید در یک نظر گفته شود. ارسال چند نظر تنها در شرایطی مجاز است که پشت سر هم نبوده، و حاوی مطالب جداگانه و مرتبط با خبر مربوطه باشد.

3) نظری که در آن توهین به بارسا و هرکس و هر چیز که به آن مربوط است، از جمله بازیکنان، مربیان، مسئولین باشگاه، هواداران و ... وجود داشته باشد، چه به صورت مستقیم، چه غیر مستقیم و با کنایه. انتقاد با لحن زشت و زننده هم توهین محسوب می‌شود.

4) ادعایی که مستدل و با ذکر مدرک نباشد و یا با عبارت «به نظر من» آغاز نشده باشد.

به عنوان مثال:

- فلان بازیکن در فلان فصل، n گل به ثمر رساند! (یک ادعای قابل استدلال و معتبر)
- به نظر من، فلان بازیکن، بهترین بازیکن بارساست! (یک نظر شخصی)

5) نظر دادن در هر موضوعی که فرد نظر دهنده حق اظهار نظر در آن موضوع را ندارد!

تذکر) در صورتی که کسی از قوانین تخطی نماید، مدیران به موقع به این موضوع رسیدگی خواهند کرد و هیچ کاربری حق مداخله و جر و بحث و صحبت با فرد خاطی را نخواهد داشت. در صورت بروز چنین موردی، فرد مداخله گر نیز خاطی قلمداد خواهد شد.

6) هر گونه بحث، از هر نوع! چه دوستانه، چه منطقی، چه جر و بحث... هرگونه مطلبی که به صورت صحبت بین دو یا چند نفر باشد، در بخش نظرات اخبار ممنوع است (محل چنین بحث هایی تالار گفتمان است). هرکس تنها موظف است نظر خود را ارسال کرده، و از اظهار نظر در مورد نظرات دیگران اجتناب نماید.

7) هر گونه نظری که منجر به آزردگی هواداران بارسا، و یا ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا جنجال و دعوا بین آنها شود.

8) ارسال خبر در بخش نظرات، چه به صورت متن و چه به صورت لینک! برای ارسال اخبار کوتاه، کاربران باید به تاپیک های مربوطه در تالارهای گفتمان مراجعه نمایند.

9) نظراتی که با زبان و حروف فارسی نوشته نشده باشند.

10) نظری که تنها حاوی شکلک (Smily) و فاقد متن باشد و همچنین نظراتی که در آن از تعداد زیادی شکلک استفاده شده باشد، به نحوی که موجب تغییر ابعاد صفحه خبر شود.

11) نظراتی که به صورت تکراری، در صفحات چند خبر مختلف و یا تالار گفتمان نوشته شده باشند.

12) نظراتی که در آنها از تکرار حروف در کلمات به گونه ای استفاده شده باشد که نظم و ابعاد صفحه را به هم بریزد.

به عنوان مثال: «زنده باد بارسسسسسسسسسسسسا...» و امثال آن

13) نظراتی که متن آنها با حروفی با اندازه بزرگ نوشته شده باشد. هیچ ارسالی با اندازه حروفی بیش از مقدار استاندارد، قابل قبول نیست!



برای طرح سوالات خود می توانید به تاپیک سوالات کاربران در بخش تالار گفتمان مراجعه کنید. همچنین برای طرح پیشنهادات و انتقادات از مسئولین اخبار می توانید از طریق تاپیک پیشنهادات و انتقادات اقدام نمایید.


بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:         


نظرات کاربران
iran barca
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۲
از: تهران
پیام: ۱۷۸
هلب بازیکن خوبی هست باید ببینیم که در بارسلونا چه کار میکنه به امید موفقیت برای بارسا و برای هلب
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۱۹:۰۷)
 
ALiR3za
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۶/۶/۱۴
از: Black Hole
پیام: ۷۲۵
من که دید خوبی به این فشفشه بازها! ندارم.
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۱۹:۳۱)
 
ashkan007
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۶
از: Shiraz
پیام: ۲۲۱۵
به امید موفقیت .
هنوز هیچ خبری از مهاجم نیست و اگه اینطوری پیش بره با رفتن اتوو همون بلای فصل پیش سرمون میاد . . .
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۱۹:۵۱)
 
pirlo
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۲/۱۶
پیام: ۷۷
در ارسنال هلپ بازی ساز انچنای نبود نمی تواند جای رونالدنیو را بگیرد رونالدنیو در قلب همه ی کاتالانها جادارد
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۱۹:۵۳)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۲/۲
از: تهران nou camp
پیام: ۳۵۹
هلب به یکی از محبوبترین ها تبدیل میشه اما قبول دارم رونی نمیشه
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۲۰:۳۳)
 
Hanif_d
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۱/۷
از: اهواز
پیام: ۴۱۳
هلب خوش امدی.

امیدوارم موفق باشی
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۲۱:۱۳)
 
belfiiii_lilibitttt
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۳/۱۰
پیام: ۱۷۷
حالا که اومد امیدوارم موفق باشه چه می شه کرد!!!
پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۷ (۲۳:۴۵)
 
MiladXavi
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۰
از: Terrassa
پیام: ۴۶۳
از هيچي مسلما بهتره..به اميد موفقيتش........
جمعه، ۲۱ تیر ۱۳۸۷ (۰:۰۱)
 
emoJay
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۱/۲۴
از: شیراز
پیام: ۲۴
رونالدینیوووووووووووووووو کجایی که بارسا رو کشتن
جمعه، ۲۱ تیر ۱۳۸۷ (۳:۱۶)
 
w@nted
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۹
از: تهران
پیام: ۱۷۸
واقعا عالیه!!!
جمعه، ۲۱ تیر ۱۳۸۷ (۱۰:۳۸)
 
M.I.N.A
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۴/۱۰
از: Kermanshah
پیام: ۳۲۴
Khob kamelan moshakhase ke hleb ye bazikone kamele, va kheili behtar az arshavin hastesh ke to ouje piri taze marof shode, az koja malom age be barca miomad oft nemikard!? Vali hleb chandin sale ke dare khob bazi mikone va omidvaram natijdh bede.....
جمعه، ۲۱ تیر ۱۳۸۷ (۱۴:۳۷)
 
w@nted
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۰/۱۹
از: تهران
پیام: ۱۷۸
ای بهترین خرید...

بارسا در انتظار توست
دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۸۷ (۱۴:۱۱)
 
reza_ronaldinho
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۷/۴/۱۹
از: دور دنیا
پیام: ۲۱۲
اومد دیگه ؟!!!؟؟!!!
بارسلون قهرمان همیشه در دلمان
یکشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۸۷ (۱:۴۶)
 
S&M&M
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله ه...
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۲/۶
از: ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴
پیام: ۱۹۲۵
جمعه، ۸ شهریور ۱۳۸۷ (۲۲:۴۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله هلب موافقت كرد.
عضویت از: ۱۳۸۶/۱/۳۰
از: مازندران - چالوس
پیام: ۵۷۰۶
یکشنبه، ۶ تیر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
 
harry1
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله هلب موافقت كرد.
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۰/۸
از: دل هوادارای بارسا
پیام: ۱۹۴۲
fofe Barcelona fofe catalon
دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۴۶)
 
behnoush1360
پاسخ به: اختصاصی: بارسلونا با معامله هلب موافقت كرد.
عضویت از: ۱۳۹۱/۴/۲۹
از: ایران - گیلان - رشت
پیام: ۱۸۶۹
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی
شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۲ (۸:۳۳)