اخبار بارسا خبرگزاری تالار گفتمان آبی و اناری مقالات سایت گالری عکس فروشگاه نقشه سایت جستجو تماس با ما
دوست عزیز، به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!
امروز: چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳
آخرین بازی
PSG
بارسلونا
3
2
نیمار، مسی
دور گروهی لیگ قهرمانان
تبلیغات
بازی بعدی
وایکانو
بارسلونا
هفته هفتم لالیگا | کمپ د والکاس
شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰
ورود
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار
کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟
ثبت نام کنید!
منوی اصلی
راهنمایی
حاضرین در سایت
۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۵
مهمان: ۲۶

samiar, onlymessi10, R.Zoro, Ali.Rezaei, messi-6810, ادامه...
حمایت مالی از سایت

عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».تصاویر بارسا
فرستنده محمدرضا محمودي عالمي در تاريخ یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۰۱) (۱,۶۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۸.۰۰ (۱۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر


صفحه مناسب چاپ ارسال برای دوستان


سایر خبر‌ها
انریکه: «بهترین ها باید خود را در زمین اثبات کنند»
چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۴)
بازی خوب مانع شکست بارسا نشد [ PSG 3 - بارسا 2 ]
چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ (۰:۰۹)
بارسلونا - پاریس سنت ژرمن، آیا می دانید؟
سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۲)
انریکه: «پاریس سنت ژرمن می تواند قهرمان اروپا شود»
سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۳)
امتحان فرانسوی بارسا
سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۳)
تمرین تیم در پاریس
سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰)
ابراهیموویچ از روزهای حضور در بارسا می گوید
سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷)
پاریس سنت ژرمن - بارسا؛ پیش بینی نتیجه بازی
سه‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۰)
مونتویا جایگزین داگلاس شد
دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۰)
آندرس اینیستا در آستانه صدمین بازی در لیگ قهرمانان اروپا
دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۳۶)
سفر به پاریس و مادرید در هفته جاری
دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸)
20 بازیکن برای سفر به پاریس فراخوانده شدند
یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۵)
متیو: «شما باید در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشید»
یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۷)
آمار و ارقام دیدار برابر گرانادا
یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۳۸)
راکیتیچ: «نمایش تیم مهمترین مسئله است»
یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۸:۳۰)
5 نکته از دیدار برابر گرانادا
یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۴۵)
بازگشت به خانه، بازگشت به پیروزی ( بارسا 6-0 خرانادا )
شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۲۳:۵۶)
جشنواره گل بهترین بازیکنان دنیا [ بارسا 6-0 خرانادا ]
شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۲۱)
بازگشت متئو و آلوز به ترکیب تیم
شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۳۰)
انریکه: «دیدار با گرانادا سخت خواهد بود»
شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۷)
تمدید قرارداد سرجی روبرتو تا سال 2019
جمعه، ۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۳۸)
بارسا - خرانادا؛ پیش بینی نتیجه بازی
جمعه، ۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۷:۲۱)
آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با گرانادا
جمعه، ۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۵۹)
بارسا و یوونتوس؛ صدرنشینان بدون گل خورده
جمعه، ۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶)
افسوس اینیستا از عدم کسب امتیاز
جمعه، ۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۲)


مشاهده قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت
قوانین و شرایط ارسال نظر در بخش اخبار سایت

مدیران کاملا محق خواهند بود هر گونه نظر در بخش اخبار، که شامل یک یا چند مورد از موارد زیر باشد را بدون ارائه هیچ گونه توضیحی حذف نمایند:

1) هرگونه نظری که به خبر منتشر شده، مربوط نباشد!

2) ارسال نظرات مکرر و پشت سر هم. تمامی مطالب باید در یک نظر گفته شود. ارسال چند نظر تنها در شرایطی مجاز است که پشت سر هم نبوده، و حاوی مطالب جداگانه و مرتبط با خبر مربوطه باشد.

3) نظری که در آن توهین به بارسا و هرکس و هر چیز که به آن مربوط است، از جمله بازیکنان، مربیان، مسئولین باشگاه، هواداران و ... وجود داشته باشد، چه به صورت مستقیم، چه غیر مستقیم و با کنایه. انتقاد با لحن زشت و زننده هم توهین محسوب می‌شود.

4) ادعایی که مستدل و با ذکر مدرک نباشد و یا با عبارت «به نظر من» آغاز نشده باشد.

به عنوان مثال:

- فلان بازیکن در فلان فصل، n گل به ثمر رساند! (یک ادعای قابل استدلال و معتبر)
- به نظر من، فلان بازیکن، بهترین بازیکن بارساست! (یک نظر شخصی)

5) نظر دادن در هر موضوعی که فرد نظر دهنده حق اظهار نظر در آن موضوع را ندارد!

تذکر) در صورتی که کسی از قوانین تخطی نماید، مدیران به موقع به این موضوع رسیدگی خواهند کرد و هیچ کاربری حق مداخله و جر و بحث و صحبت با فرد خاطی را نخواهد داشت. در صورت بروز چنین موردی، فرد مداخله گر نیز خاطی قلمداد خواهد شد.

6) هر گونه بحث، از هر نوع! چه دوستانه، چه منطقی، چه جر و بحث... هرگونه مطلبی که به صورت صحبت بین دو یا چند نفر باشد، در بخش نظرات اخبار ممنوع است (محل چنین بحث هایی تالار گفتمان است). هرکس تنها موظف است نظر خود را ارسال کرده، و از اظهار نظر در مورد نظرات دیگران اجتناب نماید.

7) هر گونه نظری که منجر به آزردگی هواداران بارسا، و یا ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا جنجال و دعوا بین آنها شود.

8) ارسال خبر در بخش نظرات، چه به صورت متن و چه به صورت لینک! برای ارسال اخبار کوتاه، کاربران باید به تاپیک های مربوطه در تالارهای گفتمان مراجعه نمایند.

9) نظراتی که با زبان و حروف فارسی نوشته نشده باشند.

10) نظری که تنها حاوی شکلک (Smily) و فاقد متن باشد و همچنین نظراتی که در آن از تعداد زیادی شکلک استفاده شده باشد، به نحوی که موجب تغییر ابعاد صفحه خبر شود.

11) نظراتی که به صورت تکراری، در صفحات چند خبر مختلف و یا تالار گفتمان نوشته شده باشند.

12) نظراتی که در آنها از تکرار حروف در کلمات به گونه ای استفاده شده باشد که نظم و ابعاد صفحه را به هم بریزد.

به عنوان مثال: «زنده باد بارسسسسسسسسسسسسا...» و امثال آن

13) نظراتی که متن آنها با حروفی با اندازه بزرگ نوشته شده باشد. هیچ ارسالی با اندازه حروفی بیش از مقدار استاندارد، قابل قبول نیست!



برای طرح سوالات خود می توانید به تاپیک سوالات کاربران در بخش تالار گفتمان مراجعه کنید. همچنین برای طرح پیشنهادات و انتقادات از مسئولین اخبار می توانید از طریق تاپیک پیشنهادات و انتقادات اقدام نمایید.


بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:         


نظرات کاربران
barcelona-m.blogfa.com
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۲/۴
از: MaSHaD
پیام: ۳۶
همشون یکی دارن
مسی چندتا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۳:۵۵)
 
ايمان
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۱/۶
از: شيراز
پیام: ۲۵
يك بادكنك طلا هم بديد به زرافه.باهاش بازي كنه
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۴:۰۵)
 
mazaherxavi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۳/۲۵
از: langeroud&tehran
پیام: ۲۲۰۱
ما از همه لحاظ از همه سرتریم
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۴:۳۰)
 
lionel.esi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۴/۲۴
از: تهران
پیام: ۲۰۵
مسی از همشون سر تره
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۵:۱۴)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۹/۲۹
از: shiraz
پیام: ۵۲۹
باجو شوچنکو و مسی تو این لیست بهترینند
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۶:۳۵)
 
farahbakhsh
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۳/۲۲
از: TORBAT HEDAREE
پیام: ۲۳۰
همه دارن مسی رو دارن نگاه می کنند
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۶:۳۷)
 
mrazeghi74
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۷/۳
از: شیراز
پیام: ۹۵
مسی رو ایول
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۶:۴۹)
 
ALONE_13
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۱/۲
پیام: ۲۲۸۶۱
4 امیش هم این فصل میگیره
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۶:۵۶)
 
Sentimental•Girl
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
از: tehroOn
پیام: ۷۰۴۸
مسی رو نیگاااااااااااا
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۷:۰۹)
 
barcapolis
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۰/۴
از: تهران
پیام: ۶۸۰
تورو خدا مسی رو نیگاااااااااااااااااااااااه

هرچی توپ طلاس جمع کرده برا خودش
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۷:۱۲)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
از: karaj
پیام: ۱۷۵
راستی توپ طلای رونالدو که سال 97 رفت اینتر برا بارسا حساب میشه یا برا اینتر
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۷:۲۰)
 
kanse
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۱/۲۰
از: ARAK
پیام: ۹۴۲
مسی هنوز جوونه و وقت زیاد داره برا این توپ ها امیدوارم رکورد دار بشه
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۷:۲۱)
 
minashup
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۲/۳۱
از: teh
پیام: ۱۲۷
viva barca
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۷:۲۵)
 
EngiNeeR.X
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۲/۱۳
از: camp nou
پیام: ۲۶
کاش دقیقا توضیح میدادین،الان من جز مسی،رونالدینیو،ریوالدو و استویچکوف نمیدونم کس دیگه ای بارسایی هست یا نه
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۰:۵۰)
 
malechauvinistman
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۸/۱
از: یزد
پیام: ۵۹۲
viva barca
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۰:۵۴)
 
malechauvinistman
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۸/۱
از: یزد
پیام: ۵۹۲
توضیح: در طول تاریخ بازسا با نه توپ طلا اوله و یوونتوس و میلان با هشتا دوم و رئال با شش تا (انشاالله بیشتر نشه) سوم
شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۱۲)
 
mosy_messi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۸/۷
از: تهران
پیام: ۱۹۰
انقد تعداد توپ طلا مسی زیاد میشه(انشاالله) اخرش جوری میشه که وقتی مسی اکس میگیره خودش تو عکس معلوم نیست
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۴:۴۷)
 
komeil9
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
از: Shahre Baran
پیام: ۵۵
فقط مسی
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۶:۲۱)
 
BRAIN
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۳/۸
پیام: ۴۳۹۷
توپ طلا مال مسی هست
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۶:۲۵)
 
rezafcmessi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۱/۸
از: اندیمشک
پیام: ۵۸۸
همه یکطرف سلطان فوتبال جهان مسی هم طرف دیگه

توپ طلا برازنده توست مسی افسانه ای

انشالله چهارمین توپ طلا رو بگیری نابغه
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۶:۴۱)
 
Carles.p
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۱/۸
از: كوهستان
پیام: ۵۲۹۳
اميدوارم چهارميشم امسال بگيري
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۷:۳۶)
 
saeed.tiraxtorchi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۶/۷
از: Tabriz
پیام: ۲۴۹
امسال هم متل لئو هستش.مسی هم نشد یه آبی اناری دیگه
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۳۷)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
از: اردبیل
پیام: ۹۳۶۲
انشاا... مسی 4 امین توپ طلاشو هم می گیره
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۴۲)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۴/۲۹
از: shiraz
پیام: ۱۱۰۶
ایشالا امسال چهارمیشو تو دستات ببینم...
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۹:۱۴)
 
najieman
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۸۹/۵/۱۱
از: پایتخت دود و گوگرد
پیام: ۲۱۹
ولي فكر كنم رونالدينيو هم دوتا توپ طلا گرفته بود.
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۰:۲۵)
 
barcapolis
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۰/۴
از: تهران
پیام: ۶۸۰
نقل قول
توضیح: در طول تاریخ بازسا با نه توپ طلا اوله و یوونتوس و میلان با هشتا دوم و رئال با شش تا (انشاالله بیشتر نشه) سوم


بنابراین اگه لیونل مسی رو هم یه تیم فرض کنیم با سه توپ طلا چهارمه :201:
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۰:۳۵)
 
saina22
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۰/۷
از: hamedan
پیام: ۳۹۱
زنده باد بارسا

عشق است مسی

یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۲۹)
 
hmjz_1
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۸/۱۶
از: اصفهان
پیام: ۹۴۰
تا چند سال دیگه به جای عکس مسی چند تا توپ طلا میزارند میگند از بس تعدادش زیاده خود مسی توی عکس جاش نشده
viva messi
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۴۴)
 
g.golnar
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۴/۲۴
از: تهران
پیام: ۲۳
ایشاالله بیشترم میشه :201: :201: :201:
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۰۸)
 
MRZ94
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۲/۱۳
از: TEHRAN
پیام: ۴۸۷۷
ایشالا امسالم ‏‏ مسی ‏‏ توپ طلا رو میبره و پوکر میکنه‏!‏
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۲۲)
 
del-barca
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۸۹/۸/۱۶
از: babol
پیام: ۱۵۷۳
حق ریوالدو بیشتر از یک توپ طلا بود.هیچ وقت به حق خودش نرسید.
رونالدینیو هم یک بار توپ طلا گرفت اما دو بار بهترین بازیکن جهان شد.اون موقع هنوز جایزه یوفا و فیفا یکی نشده بود.
کاش به جای عکس فیگوی خائن عکس یه خوک میذاشتین.
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۳۷)
 
3mix3
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۶/۲۲
از: mashhad
پیام: ۱۰۶۴
امسال بدون شک حق مسی هست که توپ طلا رو ببره
اما اگه اینی هم بگیره جالبه
یعنی اگه کاسیاس بین کاندیدا بهترین بازیکن باشه من خودکشی میکنم
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۰۳)
 
تنهاترین
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱/۲۳
از: مازندران-قائم شهر
پیام: ۱۵۰۸
در جواب سوال دوستمون باید بگم توپ طلای 1997 رونالدوی خائن برزیلی بحساب اینتر هستش......
فیگوی خائن هم چقدر با اون لباسش حال بهم زنتر شده.....
تازه نگران جوسازی دوریالی ها در مورد کاسیاس و رونالدو نباشین چون انتخاب با رای گیری انجام میشه و بدون هیچ شکی مسی با اختلاف خیلی زیادی دوباره اول میشه.....
اصلا کاسیاس رو تو سه تا کاندید نهایی نمیذارن....شک نکنید....
یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۰۵)
 
سهیل
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱/۱۸
از: تهران
پیام: ۷۷۰
ایشالاه امسالم برا بارسایی ها باشه حالا فرقی نداره کدوم باشن
دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۴:۲۷)
 
thierrymahdi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۱/۲/۸
از: shiraz
پیام: ۲۹۰
مسی رونگاه کن ایول.

یک چیز جالبم بگم که اون وسط جای تیری هانری خالیه جایی که رونالدینهو عکسش زدن اون سال دوم
شد
دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۴:۲۸)
 
lavvaf22
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۸۹/۵/۱۳
از: آران و بیدگل
پیام: ۲۰۱۸
احسنت به این بازیکنان
دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۴۸)
 
Alireza17
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
از: مازندران - قائم شهر
پیام: ۵۲۳
ایشالا امسال هم یه بارسایی میگیره
دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۰۵)
 
Xaviesta
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۲/۹
از: Terrassa
پیام: ۱۰۲۴
مسی اگه میخواد امسالم ببره باید تلاششو خیلی بیشتر کنه
مدعی زیاد شده
سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۱ (۹:۴۰)
 
sama-barcelona
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۸۸/۹/۱۱
از: دیار عشق (نیوکمپ)
پیام: ۲۸۳
به امید چهارمیش ...
سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۳۱)
 
m.mahsina
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
از: شهر باران های نقره ای...
پیام: ۲۹۰
زنده باد بارسا
خدا کنه ژاوی هم سال دیگه بره تو این عکس.....
سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۱ (۲۱:۲۶)
 
Sajad.Asadi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۸/۱۶
از: Isfahan
پیام: ۶۶۵۰
زنده باد بارسا و بارسایی
چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۱۳)
 
sohrabb
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
عضویت از: ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
از: mashhad
پیام: ۱۰
همه یکی دارن مسی سه تا داره هرسه تاشم کرده تو چشای کیریستیانورونالدو !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ها ها ها!!!!!!!!
شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۱ (۲۲:۰۳)
 


هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام سایت مجاز می باشد!
Theme By: Saeed Imeny