به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

آخرین مقالات اختصاصی
آخرین مقالات تحلیل آماری
آخرین مقالات آنالیز فنی
آخرین اخبار نقل و انتقالات
ورود به حساب کاربری
شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».تصاویر بارسا
فرستنده محمدرضا محمودي عالمي در تاريخ یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۳۱) (۲,۰۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۸.۰۰ (۱۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
عضویت در کانال اخبار سایت
آخرین اخبار سایت را بلافاصله در گوشی یا تبلت خود دریافت کنید.
پیوستن به صفحه اینستاگرام سایت
اخبار و حواشی اتفاقات پیرامون آبی و اناری‌ها را مشاهده کنید.

نظرات کاربران
sohrabb
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
همه یکی دارن مسی سه تا داره هرسه تاشم کرده تو چشای کیریستیانورونالدو !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ها ها ها!!!!!!!!


یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۳۳)
 
Nobody
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
زنده باد بارسا و بارسایی


چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۴۳)
 
m.mahsina
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
زنده باد بارسا
خدا کنه ژاوی هم سال دیگه بره تو این عکس.....


چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱:۵۶)
 
sama-barcelona
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
به امید چهارمیش ...


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۰۱)
 
Xaviesta
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
مسی اگه میخواد امسالم ببره باید تلاششو خیلی بیشتر کنه
مدعی زیاد شده


سه‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۱۰)
 
Alireza17
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ایشالا امسال هم یه بارسایی میگیره


دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۳۵)
 
lavvaf22
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
احسنت به این بازیکنان



دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۱۸)
 
thierrymahdi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
مسی رونگاه کن ایول.

یک چیز جالبم بگم که اون وسط جای تیری هانری خالیه جایی که رونالدینهو عکسش زدن اون سال دوم
شد


دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۵۸)
 
سهیل
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ایشالاه امسالم برا بارسایی ها باشه حالا فرقی نداره کدوم باشن


دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۵۷)
 
تنهاترین
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
در جواب سوال دوستمون باید بگم توپ طلای 1997 رونالدوی خائن برزیلی بحساب اینتر هستش......
فیگوی خائن هم چقدر با اون لباسش حال بهم زنتر شده.....
تازه نگران جوسازی دوریالی ها در مورد کاسیاس و رونالدو نباشین چون انتخاب با رای گیری انجام میشه و بدون هیچ شکی مسی با اختلاف خیلی زیادی دوباره اول میشه.....
اصلا کاسیاس رو تو سه تا کاندید نهایی نمیذارن....شک نکنید....



یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۳۵)
 
3mix3
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
امسال بدون شک حق مسی هست که توپ طلا رو ببره
اما اگه اینی هم بگیره جالبه
یعنی اگه کاسیاس بین کاندیدا بهترین بازیکن باشه من خودکشی میکنم


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۳۳)
 
del-barca
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
حق ریوالدو بیشتر از یک توپ طلا بود.هیچ وقت به حق خودش نرسید.
رونالدینیو هم یک بار توپ طلا گرفت اما دو بار بهترین بازیکن جهان شد.اون موقع هنوز جایزه یوفا و فیفا یکی نشده بود.
کاش به جای عکس فیگوی خائن عکس یه خوک میذاشتین.


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۰۷)
 
MRZ94
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ایشالا امسالم ‏‏ مسی ‏‏ توپ طلا رو میبره و پوکر میکنه‏!‏


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۵۲)
 
g.golnar
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ایشاالله بیشترم میشه :201: :201: :201:


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۳۸)
 
hmjz_1
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
تا چند سال دیگه به جای عکس مسی چند تا توپ طلا میزارند میگند از بس تعدادش زیاده خود مسی توی عکس جاش نشده
viva messi


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۱۴)
 
saina22
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
زنده باد بارسا

عشق است مسی




یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۵۹)
 
barcapolis
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
نقل قول
توضیح: در طول تاریخ بازسا با نه توپ طلا اوله و یوونتوس و میلان با هشتا دوم و رئال با شش تا (انشاالله بیشتر نشه) سوم


بنابراین اگه لیونل مسی رو هم یه تیم فرض کنیم با سه توپ طلا چهارمه :201:


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۰۵)
 
najieman
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ولي فكر كنم رونالدينيو هم دوتا توپ طلا گرفته بود.


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۵۵)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ایشالا امسال چهارمیشو تو دستات ببینم...


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۴۴)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
انشاا... مسی 4 امین توپ طلاشو هم می گیره


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۱۲)
 
saeed.tiraxtorchi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
امسال هم متل لئو هستش.مسی هم نشد یه آبی اناری دیگه


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۰۷)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
اميدوارم چهارميشم امسال بگيري


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۰۶)
 
rezafcmessi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
همه یکطرف سلطان فوتبال جهان مسی هم طرف دیگه

توپ طلا برازنده توست مسی افسانه ای

انشالله چهارمین توپ طلا رو بگیری نابغه


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۱۱)
 
BRAIN
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
توپ طلا مال مسی هست


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۰:۵۵)
 
komeil9
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
فقط مسی


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱۰:۵۱)
 
mosy_messi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
انقد تعداد توپ طلا مسی زیاد میشه(انشاالله) اخرش جوری میشه که وقتی مسی اکس میگیره خودش تو عکس معلوم نیست


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۹:۱۷)
 
malechauvinistman
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
توضیح: در طول تاریخ بازسا با نه توپ طلا اوله و یوونتوس و میلان با هشتا دوم و رئال با شش تا (انشاالله بیشتر نشه) سوم


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱:۴۲)
 
malechauvinistman
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
viva barca


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱:۲۴)
 
EngiNeeR.X
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
کاش دقیقا توضیح میدادین،الان من جز مسی،رونالدینیو،ریوالدو و استویچکوف نمیدونم کس دیگه ای بارسایی هست یا نه


یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۱ (۱:۲۰)
 
minashup
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
viva barca


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۵)
 
kanse
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
مسی هنوز جوونه و وقت زیاد داره برا این توپ ها امیدوارم رکورد دار بشه


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۱)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
راستی توپ طلای رونالدو که سال 97 رفت اینتر برا بارسا حساب میشه یا برا اینتر


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۰)
 
barcapolis
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
تورو خدا مسی رو نیگاااااااااااااااااااااااه

هرچی توپ طلاس جمع کرده برا خودش



شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۲)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
مسی رو نیگاااااااااااا


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۳۹)
 
ALONE_13
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
4 امیش هم این فصل میگیره


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۶)
 
mrazeghi74
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
مسی رو ایول


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۱۹)
 
farahbakhsh
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
همه دارن مسی رو دارن نگاه می کنند


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۷)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
باجو شوچنکو و مسی تو این لیست بهترینند


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۵)
 
lionel.esi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
مسی از همشون سر تره


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۹:۴۴)
 
mazaherxavi
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
ما از همه لحاظ از همه سرتریم


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۹:۰۰)
 
ايمان
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
يك بادكنك طلا هم بديد به زرافه.باهاش بازي كنه


شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۸:۳۵)
 
barcelona-m.blogfa.com
پاسخ به: عکس روز: «بازیکنان بارسا؛ رکورد دار توپ طلا».
همشون یکی دارن
مسی چندتا داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۱ (۱۸:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       


حاضرین در سایت
۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۵
مهمان: ۴۴

ادامه...
برترین گلزنان لالیگا
۱کریستیانو رونالدو۱۰
۲لیونل مسی۹
۳لوئیز سوارز۸
۴ویلین خوزه۷
ایگور آسپاس۷
۶جرارد مورنو۶
یانیک کاراسکو۶
آنتوان گریزمن۶
ساندرو رامیرز۶
کوین گامیرو۶
آخرین بازی
پنج‌شنبه، 11 آذر 1395
هرکولس
1
1
بارسلونا
گلزنان:
آلنیا
هفته ۱۳ | فصل ۲۰۱۶/۱۷
۱رئال مادرید۳۳
۲بارسلونا۲۷
۳سویا۲۷
۴اتلتیکو مادرید۲۴
۵رئال سوسیداد۲۳
۶ویارئال۲۲
۷ایبار۲۱
۸اتلتیک بیلبائو۲۰
۹سلتا ویگو۲۰
۱۰لاس پالماس۱۹
بازی بعدی
شنبه، 13 آذر 1395
بارسلونا
VS
رئال مادرید
ورزشگاه نیوکمپ
ساعت 18:45 (به وقت ایران)
برترین پاسور‌های لالیگا
۱پابلو پیاتی۷
۲تونی کروس۶
۳نیمار۵
۴Ángel Correa۴
Daniel Parejo۴
آنتوان گریزمن۴
سرجی روبرتو۴
مایکل اویارزابال۴
۹لئو باپتیستائو۳
Moisés Gómez۳
لیگ اسپانیا
هفته 14
بارسلونا
-
رئال مادرید

شنبه، 13 آذر
18:45
بازی بعدی
لیگ قهرمانان اروپا
روز 6 دور گروهی
بارسلونا
-
بروسیا مونشنگلادباخ

سه‌شنبه، 16 آذر
23:15
28
لیگ اسپانیا
هفته 15
اوساسونا
-
بارسلونا

شنبه، 20 آذر
15:30
29
لیگ اسپانیا
هفته 16
بارسلونا
-
اسپانیول

یکشنبه، 28 آذر
نامعین
30
جام حذفی اسپانیا
دور ششم
بارسلونا
-
هرکولس

پنج‌شنبه، 2 دی
00:30
31
فعالترین کاربران نظرات اخبار در 7 روز اخیر
عضویت در کانال اخبار سایت
آخرین اخبار سایت را بلافاصله در گوشی یا تبلت خود دریافت کنید.
پیوستن به صفحه اینستاگرام سایت
اخبار و حواشی اتفاقات پیرامون آبی و اناری‌ها را مشاهده کنید.

هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!
Theme By: Saeed Imeny